Oferta do szkół wojskowych
Pakiet A
czas trwania - 6 godzin - składa się z dwóch elementów - S.E.R.E plus manewry ASG
S.E.R.E
Survival (Przetrwanie):
Nauka technik radzenia sobie w trudnym terenie, zdobywania pożywienia i wody, budowania schronienia, posługiwania się mapą i kompasem.
Evasion (Unikanie):
Nabywanie umiejętności unikania kontaktu z wrogiem, poruszania się w terenie w sposób niezauważony, kamuflażu.
Resistance (Opór):
Szkolenie z zakresu zachowania w przypadku schwytania przez wroga, opierania się presji, unikania współpracy z przeciwnikiem.
Escape (Ucieczka):
Nauka metod ucieczki z niewoli, odzyskania kontaktu z własnymi siłami, poruszania się w kierunku linii sojuszniczych.
Zajęcia odbywają się w lesie, z uwzględnieniem najwyższych standardów.
Gra Asg
Godzinne manewry w terenie leśnym. Uczestnicy mają do dyspozycji repliki broni z magazynkiem liczącym 350 kulek plus jeden dodatkowy magazynek oraz okulary ochronne i maska typu stalker, Gra odbywa się wg określonego scenariusza.
Pakiet B
czas trwania - 9 godzin - składa się z trzech elementów - S.E.R.E plus manewry ASG w lesie oraz manewry nocne ASG
S.E.R.E
Survival (Przetrwanie):
Nauka technik radzenia sobie w trudnym terenie, zdobywania pożywienia i wody, budowania schronienia, posługiwania się mapą i kompasem.
Evasion (Unikanie):
Nabywanie umiejętności unikania kontaktu z wrogiem, poruszania się w terenie w sposób niezauważony, kamuflażu.
Resistance (Opór):
Szkolenie z zakresu zachowania w przypadku schwytania przez wroga, opierania się presji, unikania współpracy z przeciwnikiem.
Escape (Ucieczka):
Nauka metod ucieczki z niewoli, odzyskania kontaktu z własnymi siłami, poruszania się w kierunku linii sojuszniczych.
Zajęcia odbywają się w lesie, z uwzględnieniem najwyższych standardów.
Gra Asg
Godzinne manewry w terenie leśnym. Uczestnicy mają do dyspozycji repliki broni z magazynkiem liczącym 350 kulek plus jeden dodatkowy magazynek oraz okulary ochronne i maska typu stalker, Gra odbywa się wg określonego scenariusza.
Nocna gra ASG
Gra na specjalnie przygotowanej arenie CQB, uczestnicy mają do dyspozycji jeden magazynek – 350 kulek, okulary ochronne, maska typu stalker.
Arena CQB posiada halogeny, stroboskopy oraz wytwornice dymu.
Pakiet C
czas trwania - 12 godzin - składa się z pięciu elementów - S.E.R.E , manewry ASG w lesie, przeprawa przez bagna, spływ pontonowy oraz manewry nocne ASG
S.E.R.E
Survival (Przetrwanie):
Nauka technik radzenia sobie w trudnym terenie, zdobywania pożywienia i wody, budowania schronienia, posługiwania się mapą i kompasem.
Evasion (Unikanie):
Nabywanie umiejętności unikania kontaktu z wrogiem, poruszania się w terenie w sposób niezauważony, kamuflażu.
Resistance (Opór):
Szkolenie z zakresu zachowania w przypadku schwytania przez wroga, opierania się presji, unikania współpracy z przeciwnikiem.
Escape (Ucieczka):
Nauka metod ucieczki z niewoli, odzyskania kontaktu z własnymi siłami, poruszania się w kierunku linii sojuszniczych.
Zajęcia odbywają się w lesie, z uwzględnieniem najwyższych standardów.
Gra Asg
Godzinne manewry w terenie leśnym. Uczestnicy mają do dyspozycji repliki broni z magazynkiem liczącym 350 kulek plus jeden dodatkowy magazynek oraz okulary ochronne i maska typu stalker, Gra odbywa się wg określonego scenariusza.
Przeprawa przez bagna, przygotowanie samodzielnie posiłku na ognisku, w kociołku myśliwskim. Następnie spływ pontonami do ośrodka .
Nocna gra ASG
Gra na specjalnie przygotowanej arenie CQB, uczestnicy mają do dyspozycji jeden magazynek – 350 kulek, okulary ochronne, maska typu stalker.
Arena CQB posiada halogeny, stroboskopy oraz wytwornice dymu.